System zasilania dwu-akumulatorowego jest niezbędny wszędzie tam gdzie na pojeździe zasilanie z akumulatorów używane jest do pracy czy zabawy. Zabezpiecza akumulator rozruchowy pojazdu przed niekontrolowanym rozładowaniem przez urządzenia dodatkowe a kierowcę przed utknięciem bez możlwości rozruchu pojazdu.
W trybie automatycznym: akumulator rozruchowy pojazdu pozostaje zawsze sprawny, dodatkowy akumulator zasila dodatkowe urządzenia. Obydwa akumulatory są cały czas ładowane przez alternator samochodu.
W trybie ręcznym: awaryjnie istnieje ręczna możliwośc wykorzystania połączonej mocy obydwu akumulatorów do pracy jak i rozruchu.
Praca: Zasilanie radiostacji samochodowych
Zasilanie wyciągarek
Zasilanie swiateł roboczych
Zasilanie przetwornic 12V/220V
Wypoczynek i zabawa: Systemy zasilania Camperów
Zasilanie robudowanego sprzętu audio
Zasilanie lodówek samochodowych
Zasilanie urządzeń biwakowych
Sterowanie dwu-akumulatorowe 12V.
Kompletny zestaw.
Sterownik z sygnalizacją i wyborem trybu pracy: AUTO/LINK (Manual)
Pobór prądu sterownika: 1mA
Pobór prądu przekaźnika sterującego w trybie ON: 0,8A
Ochrona przed wilgocią: IP52
Temperatura pracy: -20oC/+60oC
Numer seryjny: DBS01
Sterowanie dwu-akumulatorowe 12V.
Kompletny zestaw.
Sterownik z sygnalizacją i wyborem trybu pracy: AUTO/LINK (Manual)
Wskaźnik naładowania baterii rozruchowej/dodatkowej (11-12,8V). Wskaźnik ładowania (13-14,5V)
Pobór prądu sterownika: 5mA
W trybie wyświetlania pomiaru: 150mA
Dokładność pomiarów: +/-2%
Pobór prądu przekaźnika sterującego w trybie ON: 0,8A
Ochrona przed wilgocią: IP40
Temperatura pracy: -20oC/+60oC
Numer seryjny: DBS02